Thursday 12 September 2013

PANGGILAN UMRAH, TETAMU ALLAH S.W.T

''Percayalah rezeki itu daripada ALLAH. Setiap apa yang berlaku kepada diri kita sudah tertulis.''

Salam All,

Selamat pagi..

Hari ini saya tertinjau2 kat blog yg ada story psl panggilan umrah...
Semlm saya ada post psl restu mak... Saya terfikir balik buat masa nie biarla saya diamkan diri agar x menjadi isu 'SENSITIF' pd mak saya.... 

Seronok bila kita diterima mjadi TETAMU Allah s.w.t termasukla saya.... Sesungguhnya saya adalah manusia yg terlalu jahil dlm semua perkara... Saya akui semua itu... Saya juga sgt2 terharu bila dpt berita x disangka ini... Allah Maha Besar.... Di pilihnya saya ketika saya berusia dlm 30-an.... 

Sebenarnya dlm fikiran saya sebelum ini pernah terfikir dan berangan yg saya nak pergi menunaikan umrah bersama2 suami tercinta.... tapi malangnya jodoh saya ngan dia x berpanjangan.... Dan saya PERCAYA n YAKIN setiap yg berlaku ada HIKMAH semuanya... Sekiranya tercapai dan sampai masanya ke sana sayala manusia yg paling bertuah dan beruntung kerana itula tpt yg paling JAUH saya pernah pergi sepjg saya menumpang bernafas di muka bumi ini... Jangan x percaya alls.... saya x pernah gi mana2 selain MELAKA, JOHOR, PERAK, P.PINANG n PAHANG... Saya ke sana pun bukannnya pergi bercuti tetapi ada2 hal yg ptg...




No comments:

Post a Comment

TQ utk komen2 ini...